Sunday, January 15, 2012

Sherlock Holmes : A Game of Shadows and me..

Orang dah berkurun tengok Sherlock Holmes aku baru nak tengok..Hehehe..lambat pun lambatlah janji ada..Aku tengok ni after my Mini Shopping CNY haritu HERE.


Movie Sherlock Holmes ni aku yg recommend kan.Kalau tak best mesti gue kene kutuk nyerr.Hahaha dah tu jer movie yang ade ingat nak tengok Suatu Malam Kubur Berasap tapi malas tul lah nak g Klcc.

Tak ramai pun orang haritu maklumlah dah dihujung movie kan.Mula2 tengok tu aku rasa macam bosan pulak.Matilaaaahhhhh!!!And bila dah 7-8 minit gitu nampak ok dah..Walaupun dalam hati ''argghh ni bukan movie taste aku''.Banyak pulak songeh aku,last2 tengok sampai habis jugak=P

P/s dalam movie tu Sherlock Holmes & yang jahat tu ade sebut something pasal chess tapi asal aku bengong sangat tak dengar betul2.=(

My rate : 7/10

2 comments:

Adam said...

kalo 7/10, tak nak tengok la

Unknown said...

adam
hahaha..bg sy bosan ckit tu yg bagi 7 jer..=P

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers