Tuesday, March 15, 2011

TAMAN HIJAU MINI

Mak dan aku berbeza dlm bab tanam2 ni.Mak penggemar tanam pokok bunga aku pulak soka tanam sayur.Jom cuci mata kat taman hijau mini aku ni.






Pokok cili and tomato aku tak snap coz mak kata tanam baru jer yg lama dh tak elok.Aku tanam yg mudah2 jer karang nak masak aku capai kt bwh tu tak payah nak beli dah.Aku ni gemar bertani  sampai cita2 aku pun nak jadi petani.Hahaha.

Tapi dok atas awan ni nak nampak tanah pun susah.

tweet..

Followers