Tuesday, March 15, 2011

EZANNY BUKA KILANG KICAP DAN BELACAN

Tahniah2 buat Ezany aku tak sangka artis mcm dia akan buat bisnes kicap dan belacan.Bila dh nama artis ni mstilah bisnes pun glamor jugak mcm tuan punya badan.Bijaklah ko Ezany buat bisnes makanan nampak mamat ni pikir panjang nyer.

Lah tak kenal ke Ezanny?

Yang berlakon drama Kemboja Putih tu.

mystar
Bfr ni aku terkejut gak bila artis Asraff Muslim tu involves dlm bisnes ternak kambing.Dh mkin banyak dganyer kambing2 die sekarang.Eloklah kan buat menjamin masa depan.

1 comment:

Diarihatiku1976 said...

tumpang gembira dengan artis yg ingat masa depan ni...

tweet..

Followers