Sunday, December 11, 2011

(Gambar) Gerhana bulan 10 Disember 2011

First sekali aku nak bagitau gambar yg bakal aku nak tunjuk ni adalah gambar cincai yang aku ambik menggunakan kamera biase jek.So hasilnya sangat tak cantik tapi aku rasa masih boleh lagi nak show kat korang as long korang nampak perubahan tulah.Fuh!

Nak jugak aku tunjuk yang aku tunggu gerhana bulan tu malam tadi.Tempat korang nampak tak?Dalam 8.30 malam gitu aku tercari-carik bulan manalah peginya kau ni bulan.Dalam 9.35 malam gitu kawan aku jerit ''Oii bulan oii!!''

9.40-9.45mlm

9.50mlm

9.55mlm

10.03mlm

Ni first time aku tengok gerhana bulan penuh dengan mata aku sendiri selalunya aku tak ambik port pun.=P

Selamat berhujung minggu my readers!

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers