Thursday, December 15, 2011

Akon nyanyi lagu hindustan !!!!

Tq kat uolls yg bagi komen kat my entry Rambut gugur semakin teruk tu .Komen korang sangat2lah aku hargai.Kat forum ada yang suggest aku pergi kedai India cari tonic rambut ia akan aku usahakan nanti.Enough hal rambut dulu yer nanti2 aku update lagi kut2 leh share something dgn uolls.

Dalam last week kawan aku dok ajak aku tengok satu filem Shah Rukh Khan ni.Dia kata filem ni ade ditayang kan Malaysia.Filem Ra-One lakonan Shah Rukh Khan & Karena Kapoor korang tau tak?Yang minat hindustan ofcourse lah tau kan=)

Well aku tertarik dengan one song dalam filem tu called ''Chammak Challo''.Yang tak tau tengok video ni dulu.


Nice kan leh jadi lagu aerobik aku.muahahahaha.Dan dan aku baru tau lagu tu dinyanyikan oleh AKONNN n ade one penyanyi india ni (aduh aku tak hengat namanya,korang leh google k).Sangat tidak sangka Akon leh nyanyi lagu hindustan macam orang india betul!Korang leh tengok n denga Akon nyanyi lagu Chammak Challo tu kat video bawah ni.


Lets dance babeyyyy!!!!=P

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers