Wednesday, November 2, 2011

The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 1

Anda pasti ada paling kurang pun satu filem yang anda minat dan anda nanti-nantikan kemunculannya di pawagam.Dulu saya sangat nantikan filem Pirates Of The Carribean kerana saya tidak pernah terlepas untuk menonton setiap filem lakonan Johnny Deep.Anda tahu saya sangat adore Johnny Deep.

First time filem ini keluar saya tidak menonton pun sebab saya tidak minat kut.Kemudian rakan-rakan saya bercerita semua kata menarik namun saya tetap juga tidak ada hati untuk nonton.Kemudian keluar siri kedua New Moon saya cepat-cepat ''book'' tiket dan saya terus jatuh hati!Eclipse checked!Sekarang saya menantikan Breaking Dawn part 1!Saya belum berhajat lagi untuk mendapatkan buku Twilight ini mungkin suatu hari nanti siapa tahu.



On 23rd Nov nanti ada special screening di GSC Pavillion dengan theme Epic Wedding!Seronok kalau dapat join sekali.Untuk sesiapa yang nak pergi boleh dapatkan tiket di TwilightersMalaysia.

Pic kredit to Google.

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers