Wednesday, November 2, 2011

Opss!! ''Seksualiti Merdeka'' ?

Pembaca semua sudah lunch?Saya baru berkira-kira mencari apa yang nak dimakan.Mungkin mee segera saja kut.Ape yang saya ingin kongsikan ini pendek sahaja tapi impaknya sangat besar!

Apabila saya membelek sebuah laman web mata saya tertarik dengan satu tajuk 'Seksualiti Merdeka'.Ianya adalah pesta atau program yang diadakan sejak 2008.Ini pertama kali saya mendengarnya.

tengok dulu gambar ni elok-elok yer.

Pada fikiran saya ini adalah pesta untuk golongan tertentu yang ingin memperjuangkan nasib mereka.Jadi saya terus ke laman web mereka untuk mengetahui lebih lanjut.

''Kami menggunakan istilah 'Seksualiti Merdeka'untuk mengingatkan bahawa walaupun kita telah berpuluh tahun Merdeka, namun tidak semua rakyat Malaysia yang dapat melahirkan diri mereka yang sebenar.''-the web.

Saya sangat terkejut rupanya terdapat banyak orientasi seksual dan identiti jantina.Yang beragama islam mungkin anda sudah lupa akan kisah umat Nabi Luth??Umat Nabi Luth yang melakukan menyelewengan fitrah manusia itu dimusnahkan dengan bencana yang sangat mengerikan dan dasyat.




No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers