Monday, October 31, 2011

Resepi Hebat dari Program Master Chef Malaysia.

Saya sangat gemar makan lebih-lebih lagi kalau makanan itu tidak pernah saya cuba.Saya akan cuba segala yang halal kecuali makanan eksotik contoh seperti belalang goreng mahupun ulat pokok nipah.Awal-awal saya tolak walaupun diberi 1K!

Ayam Cendawan dengan Sos Putih Pandan

Ok kita tolak tepi dulu tentang makanan eksotik.Kamu sudah menonton Master Chef Malaysia?Channel 104 setiap Ahad-Rabu pada pukul 9pm.Yang minat memasak wajib tonton lagi pula peserta adalah dari latar belakang yang berbeza pasti akan tambah menarik.

Lempeng Pisang dan Cucur Udang Ayahanda

Ape kata sesekali kamu klik ke Website Master Chef Malaysia.Sangatlah berguna kerana resepi-resepi peserta turut dipaparkan disitu.Saya dah dapat banyak resepi mudah yang ingin saya cuba nanti.Dengar ni Udang Menari di atas Sos Bawang,Gigal Ayam dengan Sayur dan ade banyak lagi.Klik Master Chef Malaysia untuk resepi hebat.


Pic kredit to Master Chef Malaysia

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers