Tuesday, October 18, 2011

KEJAMNYA MANUSIA!



Aku sure korang dh dengar pasal budak 2 tahun yg dilanggar & digilis kendaraan di China.Jadi aku tepek gambar jerlah yer video korang leh youtube sendiri melambak okeh!

Dengarnya budak tu dh meninggal dunia sekarang.Oh sedihnya mak pak die.Lagi sedih & panas klu depa tengok video ni.Ngam2 pulak bende ni jadi depan cctv klu tak satu dunia tak tau betapa kejamnya manusia!

Pic kredit to IqbalHakimi

4 comments:

.ain. said...

mmg kejam sgt. smlm tgk berite terjerit2 sy dgn bdk2 uma... hu~~~ x sggup.

delour said...

ain
akak kt cni pun terjerit jugak mane taknya depa gilis tu satu yg dok tengok jer xbuat pape tu lgi stu bikin geram jer kan ain..mcm bdk tu invi jer kat ctu..

nairaariaa said...

sanagt ngeri tgk..kesian teramat..kejam sgt manusia...wlpn nampak tp xselamatkan...nasib baik malaysia orgnya lebih perihatin.

delour said...

nairaariaa
Aaa klu kt malaysia dh berkerumun org tlg kt ctu..=)msti budak tu selamat lagi kn..

tweet..

Followers