Monday, October 10, 2011

BerMAGNUM....

Aku : Ko beli dualah.Aku kasik 7henget.
BgChick : Tak cukuplaa ko bagi aku beli stu jer ni.

Ade berapa nombor kat ctu??Tarakkk nombor punnn.Jangan korang ingat aku ambik nombor ekor pulak.Ni hah Magnum Chocolate Truffle yg aku dok idam sejak nengok ads aiskrim kat Tv.Macam besor jer org tu dok aummmaumm jer.Aii leleh air liur jappp.


Dapat beli satu jer.Apelah bongok aku kira2 pun tak reti.Yg satu ni kita share2 lah..


Besar ke tak?Ke biase2 jer.Sedap jugak..nanti beli lagilah=P


6 comments:

Farhana Basri said...

yummyyy. da try jugak. sedaaappp :))

Redbloodsnow said...

Glupppp gluppp...lama tak mkn eskrem...

delour said...

farhana basri
sedap kn dear..choco die tu yg heavennnnn=)

delour said...

redbloodsnow
cepat2 try kak zie..sodappppp..=P

محمود احمدی‌نژاد said...

penah makan sekali.
boleh tahan sedap juga la.
harga dia pun sedap.

delour said...

Mahmoud Ahmadinejad
sbb harga die sedap jd xleh mkn slalu=P

tweet..

Followers