Thursday, September 29, 2011

Bubble Hilang!!!

Dalam minggu lepas aku dok kecoh2 carik Bubble.Actually siang hari cage die mmg aku bukak.Bubble free nak g mane2 pun.Selalunya klu bubble nak tido ke die mest balik cage die balik.Haritu lama lak die menghilang.


La kat sini rupanya Buble
Tertido=P


Dah bangun pun.Tengah mamai lagi tu.


Tengah turun pun leh sangkut lagi.Tido jap.Heheh


Ini kisah malam tadi aku dengar cage tu berbunyik kuat tul.Sampaikan aku tersedar dari tido.Rupenye si Bubble ni dok gigih kunyah cage die.Alang2 dah bangun aku layan Bubble dululah sampai die tido balik.Tak lame pun dalam 10 minit gtu jer.

No comments:

tweet..

Followers