Monday, August 1, 2011

A DAY BEFORE RAMADHAN

Hari ni first day puasa?Ade yg dah lembik kee??Aiii jangan koranggg awal lagi nih.Dah mmg bajet harini puasa so semalam aku bergagan ke Hero nak carik barang dapur.Puasa tahun ni kene kurangkan ckit ke bazar ramadhan makan hasil air tangan aku lagi sedap.Tak gtu kawan=P 


Aku klu berbelanje barang dapur mmg ke Hero,dah tu je yg dekat dengan rumah aku ni.Nasib baiklah aku sampai tu tak banyak sgt org kat kaunter bayaran tu.Tapi kat tingkat atas meriah ramai sgt org.Aku bila dah rimas semua je nak cepat.Main ambik letak dlm troli terus bayar.Sampai rumah terus berbunyik lesung aiii..

No comments:

tweet..

Followers