Wednesday, June 1, 2011

BLOGGER DITIPU BLOGGER

Tak baik tak baik**geleng kepala** Citer macamni tak sedap tul didengar kan.Ni kira gempar sebab ade kaitan dengan jumlah wang yg agak banyak.Lagi best si peminjam wang tu nampak seolah2 umat paling soleh didunia ni.Dikatakan Die telah gagal membayar semua wang yg dipinjamnya walaupun telah diminta membayar secara ansuran.Khabarnya ade beberapa orang lagi blogger yg terpesona dengan kata2 manis si Dia tu.

Aku bersimpati pada si pemberi pinjam tapi apekan daya semua dah terjadi.Diharap rakan2 diluar sana tidak mudah terperdaya dengan kata2 manis orang lain lebih2 lagi melibatkan soal kewangan.Peringatan ini bukan buat korang saje tapi diri aku sendiri jugak.Berhati2lah ye.

2 comments:

eynda said...

Macam2 hal kan..

efa nur said...

beringat sebelum kena..huhu

tweet..

Followers