Wednesday, June 1, 2011

BAG OH BAG!

Bee-hoon goreng adelah pilihan kedua selepas nasi lemak untuk breakfast.Well Malaysian=)Terpaksa gaklah makan bee-hoon kosong ni sebab ni je yg kawan aku beli.Yang heran tu rasa leh sedaplah pulak.


Girls & Bag sememangnya tak boleh nak dipisahkan.Tell me girl mane yang takde bag even baby girl pun ade bag sendiri tau.


Cantik tak bag kat atas ni??Molek2 jer saiznya kan.Klu nak pergi shopping saiz begini memang aku recommend kat korang.Percaya atau tak klu aku bagitau korang boleh dapat bag secantik ini pada harga serendah RM39 ONLY!!!Murah kak oiii.Rasa2 nak grab cepat2 jenguk Trick-UP .


Ni photo aku cilok dari web Trick-UP.Color bag ni ala2 beige gtu.Opppss aku lupa nk bgatau beli bag di Trick-Up korang dapat  Free Shipping .PunggggPangggPunggPanggg.

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers