Thursday, May 12, 2011

PRAWN LOVER?



Aku adalah pencinta udang tak kiralah masak ape pun aku ngap gak.Walaupun aku ade sedikit alah ngan seafood ni tapi aku tak pedulik.Hehehe.Pas aku ngan member aku p beli udang kt pasaraya ingat2 nak masaklah.Sampai rumah giler penat malas tul aku nak masak tapi perut aku dah kronngkroong dah.Ahh senang citer kwn aku buat udang bakar plus dua ketul tauhu pun kiteorg bakar gak.Yeahhhh Free oil day!!^_^ Dua tiga kali seminggu buat bakar2 pun ok jugak=)

::Pening pale aku dgn line yg slow banget nih@-@

tweet..

Followers