Monday, March 28, 2011

SELERA ISNIN

Vavava aku rajin memasak hari isnin ni dah niat awal2 dh.Enggak bisa makan di luar jer gaji tak masuk lg kn kn awak=P Selera isnin aku nak udang and kerabu mangga.Dijamu bersama air laici kegemaran tekak aku.Apekah sejak dua menjak ni aku asyik order laici jer hilang sudah teh o ais limau aku.



Bfr makan aku dok melantak buah betik sejuk dalam peti ais tu.Argghh giler best panas2 makan bende sejuk.Last2 makan nasi ckit jer.Eh boleh turun berat badan aii niii=P

No comments:

tweet..

Followers