Saturday, March 12, 2011

MEMORI KARTUN?

Kecik-kecik dulu buka jer mata terus p depan tgk tv.Kartun tulah yg paling aku minat nak tgk.Dah nama pun budak2 mak aku layan jer asalkan tak ganggu dia buat keje.

Zaman aku dulu manade astro so aku cuma tgk TV1,TV2 dan TV3 jer.Paling aku takleh lupa citer Power Rangers lah siap aku ingat watak2 dlm citer tu lagi.Semakin lama aku tgk Power Rangers dah makin merepek lalu aku tak tgk dah.=P Satria Baja Hitam,Dragon Ball,Sailormoon and byk aku dh lupa ah!

Sekarang lain ko budak2 tgk dvd jek ulang2 banyak kali pun takpe.Mesti citer barbie and Dora kan kan=PThe best is ade rancangan bersifat infomatif tu yg budak sekarang makin bijak kuttt.

No comments:

tweet..

Followers