Thursday, March 31, 2011

MANIS RASA BUAH!

Pernah terpikir utk kembali ke zaman kanak2??Klu masa ni boleh pusing balik aku rasa nak jadi kanak2 riang jer sekarang.Semakin dewasa semakin banyak masalah semakin banyak tanggungjawab yg kadang2 terasa tak mampu nk handle.Itulah warna warni kehidupan.Yeahhhhh  semangat ckit!

Dek otak aku ni kurang rest agaknyer dh dua hari asyik pening2 jer plus rasa nak demam pun ade.Telan panadol  kurang ckitlah.


Klu kt kedai cucur cempedak aku pernah tgklah buah cempedak saiz besar2 gni.Tapi ni kt kebun keluarga aku kira aku terkejut jugaklah bfr ni kecik2 jer saiznyer.Siap tunjuk lengan tu compare.Sebenarnya pic ni aku nk kasi kt pakcik aku nak mms kt die sbb tulah nk kasi tau yg cempedak tu besor.Dh selamat pun jadi cucur cempedak^-^

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers