Monday, January 31, 2011

''NAK TENGOK FARID KAMIL BERCINTA DGN ORANG UTAN''

googled
''Nak tgk Farid Kamil bercinta dgn orang Utan'' itulah tajuk sebuah artikel dlm ruangan pojok pada sebuah akhbar.Farid Kamil yg membaca tu mestilah kecewa seolah2 disamakan dgn binatang.

''Itu penilaian yg kurang sopan apabila mengaitkan saya dgn seekor haiwan mamalia''

''Saya kecewa bila orang menilai saya begitu.Ape2 pun terima kasih buat org yg nak tgk saya bercinta dgn orang utan,mungkin dia tau yg terbaik buat diri saya.''

Yelah nape tak bercinta dgn meja ke kerusi ke kan.Bab haiwan2 ni sensetif beb!.Bagi hakulah kn penulis artikel tu mungkin ingin bergurau senda dgn Farid Kamil ni tetapi hati org sape yg tahuu.

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers