Monday, January 31, 2011

BANJIR BESAR DI JOHOR

Sebelum nak bergosip2 ni baik tgk dulu keadaan rakan2 kita kat Johor tu.Kat Tv dok update pasal banjir besar di Segamat Johor.

Dulu ade skali banjir besar gak kt Johor klu tak silap hakulh sampai Stesen minyak tu tenggelam.Bila dh banjir ni paling kesian org2 yg duduk kt kwasan rendah tu.Pejam celik jer tgk rumah dh tenggelam.Karang nk berpindah lagi,dh surut t nak bersihkan lagi,$$$ lagi.Kira dh jatuh ditimpa tanggalh tu.

Hujan pun masih tak berhenti sekarang ni.Mak haku ckp hujan Gong Xi FaChai.Dh tiap2 tahun mmg gni.Hohoho.Ape2 pun doa2kan semoga rakan2 kita kt Johor dan tempat lain2 tu selamat semua takde bencana2 lain yg mendatang yer.Tgk2knlah anak2 tu dok ligat jer main airAihhh.

No comments:

tweet..

Followers