Tuesday, January 11, 2011

LAGU ANA RAFFALI DILABEL ''SAMPAH''

Ana Raffali-mystar
Alahai sampai ade yg label ''sampah'' tu..mcm hina sgtlah lagu ''Tolong Ingatkan Aku'' tu.Ada soksek2 yg tidak berpuas hati dgn kemenangan Ana Raffali menjulang trofi juara lagu ke-25 tersebut.

Komen Ana Raffali


''Peluang memenangi juara lagu AJL25 tidak akan dapat di mana-mana. Saya berharap lagu Tolong Ingatkan Aku untuk menang tetapi tidak fikir dipilih terlalu tinggi seperti ini.
“Mungkin lagu itu tidak popular dan tidak selalu dimainkan di radio tetapi kita perlu melihat sejauh mana lagu itu digambarkan.
“Alhamdulillah, saya bersyukur dengan kemenangan ini dan akan terus berkarya dalam industri muzik,”
Mungkin kali ni rezeki dia.Udah2 ler tu.  

2 comments:

Qamaruls said...

haha.. betul2.. rezeki die kan..

kutak jinggong said...

Salam,kemenangan anna raffali membuktikan penjurian AJL25 yg dikepalai oleh sifu M.Nasir adalah bebas dari kronism, favoritism dan popularism... Aku suka sebab aku pun terkejut beruk sampai ternganga.. Kadang2 kita perlukan kejutan sebegini untuk tolong ingatkan kita supaya tidak terlalu selesa di takuk lama dengan formula lama... Congratz tuk ana raffali..

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers