Monday, December 27, 2010

KERETA CONTROL

google
Membongkang dirumah pun tak elok jugak.Makin sakit kite dibuatnyer.Jadi utk menghilangkan rasa sakit my fren bwk jalan di Lake Garden yg dh sejuta kali aku pusing tu.Tak mengapa asalkan ada udara segar=D.

Disitu pun haku tak lama kerana dek panas yg buat haku betul2 mcm monyet carik kutu.Bila dh cukup satu pusingan tu saya ajak my fren balik.Dah nak balik??ape daaaa.Kita ke Tasik Titiwangsa lak kata kawan ku.Okeh saya ikut jer.

google
Hujung minggu life cam membosankan jer.Lalu stu tempat tu telinga haku tertarik dgar bunyik cam kete F1 jer.Ok stop kite jenguk lu.Rupanye abe2 dok main kete kawalan jauh yg comel2 dan dasyat laju tu.Ramai org kt ctu saya rempuh gak nk ke depan.kt belakang nak buat ape bukan nmpak pun.Moh ke depan!

Eh lama pulak saya tersangkut kt ctu.Klu bab2 gtu saya sokaaa.Memang hobi haku menengok tapi mainnya tak retii.Terasa hilang sume bisa2 dalam badan ni.Tapi balik rumah mengadap baliklah tong2 ubat saya.Sungguh tidak suka!

No comments:

tweet..

Followers