Sunday, December 19, 2010

GAMBAR LADY GAGA TANPA BRA.


Gambar Lady Gaga tanpa bra ini diambil ketika membuat persembahan di 02 Arena London,baru2 ini.Menurut mystar Lady Gaga turut tidak memakai seluar dalam dan hanya menutupi alat sulitnya dgn pita pelekat

Komen haku:
Nape tak telanjang jer terus kan senang,tak payah nak tutup2 dah lagipun satu dunia dah nampak aset U.Itu baru sporting.Ade beran???=P

3 comments:

syafiQakarim said...

hahah dia ni memang gila la kan
babe.berani sungguh.tp betul tu.
dah alang2 baek bogel je.'opss

delour said...

syafiqakarim
exactly!=)fesyen die tu melampau2 pulak.

James Buns said...

wau..gila gaga fremason!

tweet..

Followers