Saturday, November 13, 2010

ORDER SARUNG KETUPAT

Tiap2 hari hujan mencurah-curah kat cni.Sejuk woo.Minggu depan dah nak Raya Qurban jadi mak saya pun sibuk jugak ambik tempahan sarung ketupat.Musim2 perayaan gni mmg maklah yg jadi tumpuan kat kawasan jiran2 saya ni.Jiran sebelah ni dah jadi pelanggan tetap dah,maklum org muda ni lebih suka main beli je.Senang!


Anak2 mak pulak dok nengok jer.Nak jugak tolong tapi saya ni cuma reti buat 2 jenis jer.Simpul2 jadi lainlah pulak.Time2 gni laju jer mak carik daun kelapa.Selalunya dia pesan jer kat akak yg selalu jual2 sayur kat kampung ni.Murah pun murah.Tu yg haku suka dok kampung ni,senang nak dpt barang dan yg penting murah.


Antara sebahagian kecil yg dah siap ni karang pack2 taruk plastik hantar kat rumah dieorang.Yang bab delivery ni serah dgn saya n adik jer.

No comments:

tweet..

Followers