Saturday, October 30, 2010

MODEM MAXIS UTK CELCOM

Selesai sudah exam jadi a bit legalah.Tapi org kata jgn gembira sgt ckit2 dahlah.Usai jer exam terus mkn2 jap and niat dihati nak updated blog tetapi ade pulak yg xkenenya my lappy xda wiffi(haritu saya format balik) then kebetulan ade bawak broadband trylah pasang kt ctu.Tepat2 time tu jugaklah broadband rosak.Hah tulah kita xleh nak happy sgt.


Balik je rumah risau ko saya pakai bb celcom ni xsmpai setahun pun.Klu nak terminate skrg  kne pay Rm100++ gtulah.Nak repair dlm google kata mahal.Saya google lagi kut2 ade cara lain.Hampir putus asa saya tb2 pulak saya jumpa satu forum ajar cara unlock modem.Kebetulan dgn saya ni ade modem maxis.Blaja ckit2 cara2 mne yg penting.Then alhamdulillah penat2 carik rupa masukkan jer sim card celcom kat ctu.Hahaha saya mmg xpandai bende ni suma n now dh blaja satu bnde baru lak.Skrg online ngan moden baru lak=)

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers