Friday, May 16, 2014

Happy Teacher's Day & My Stories.


Selamat Hari Guru Buat semua guru2 dimana jua anda berada.Terima kasih atas semua ilmu yang guru2 ajarkan kepada saya sehingga saya mampu ke menara gading.Jasamu tidak akan ku lupa.

Ni special wish utk guru yang amat aku sanjung cikgu addmath aku dulu,Cikgu Lim.Nama dia mmg melekat kat kepala aku ni sebab sebodoh2 aku addmath dari E dia boleh ajar aku sampai dapat A1.Aku sendiri pun tak percaya.Masalahnya bukan aku saje tapi sume kawan2 sekolah aku.Paling teruk pun C lah.Mana tah nak carik cikgu macamtu.Hi cikgu!

Buat cikgu yang pernah suruh korek tangki tandas,jalan itik pusing bangunan sekolah,denda ketuk ketampi seragam, & macam2 lagilah.Aku nak wish tanpa cikgu tak meriahlahlah zaman sekolah saya.Tq cikgu!

Ape citer korang lak?

pic kredit to HERE

No comments:

tweet..

Followers