Friday, January 20, 2012

Cebisan dawai dalam ayam panggang!

Aku kan penggemar ayam,jadi aku orderlah kepak ayam panggang haritu.Aii mengidam takleh tahan..hahaha..

Bila dok tengah2 syok makan Bg Chik selamba dok tunjuk cebisan dawai kat aku.''Eh dapat kat mana?'' Dalam  kuah ayam tulah leh tanya lagi..''Bakcni bak cni, aii nak ambik gambo''.''Takde keje lain'' Alah blogger perangai semua sama yer tak..hahaha


Snap guna henpon saje,kamera tarak bateri..

Kene hati2 jugak korang kalau makan tu.Klu mak ayah budak yg kene takpe lagi ni klu budak2 mau die telan..aishhhh..

No comments:

tweet..

Followers