Thursday, June 7, 2012

Ikan Patin Ni Mentah Ke?

Heylu readers!

Tengahari ni aku ingat nak try makanan baru iaitu ikan patin.FYI aku ni tak minat sangat ikan minat aku kat ayam jer.Hohoho.

kredit to Kakisaizlapan

Lebih kurang macam ginilah rupa gaya masak ikan patin tu.Mahal jugak lauk ikan aku nih!Jadi aku startlah makan...bila aku cubit sikit isi ikan tu aku tengok kaler merah2 macam ikan mentah tu bah.Pastu ada lendir ckit.Memang isi patin macamtu ke??Ke tekak aku yg tak lain ni..

Lima minit aku terus stop makan..aku rasa macam nape tak sedap ek..


No comments:

tweet..

Followers