Friday, June 29, 2012

Final UERO 2012 : Spain vs Italy

Heylu readers!

Saya baru berkesempatan nak menaip entry baru harini.Maaflah dalam seminggu dua ni sibuk sedikit jadi penghuni klinik katakan.

Lepas orang habis solat Jumaat tadi tiba2 datang semangat saya nak menulis.Ada sesiapa yang tengok bola awal pagi tadi?Saya awal2 lagi dah padam jadi kene tengok game ulanganlah jawabnya.Tak sangka pulak Italy yang menang itulah bola,bulat, jadi kene tengok luck masing2.

"Lihatlah dunia" aksi Balloteli selepas menyumbat gol yang ke-2 untuk Italy.

Dan semestinya penyokong Italy sangat berterima kasih buat beliau.Semakin mahallah harga ko Balloteli lepas sumbat 2 gol kemenangan tu.Walaupun Balloteli ni nakal tapi dalam bola ni ke'terer'an tu lagi penting tau=P 

Jadi untuk final, Italy akan bertemu dengan Sepanyol awal pagi Isnin nanti.Aduh esoknya kan nak kerja..Bos cuti bolehhhh??=P 

Kalau ikutkan gerak hati saya agak2 keputusan final nanti Sepanyol 2-1 Italy kut..tapi yang pasti game ni mesti menarik sebab penuh dengan dramaaaaaaa...korang pepahamlah kan=p

Malam tadi sebelum game mak call saya.Jadi saya pun bagitau mak yang saya nak tengok bola awal2 pagi.Nak tau ape mak cakap?Mak kata dia tiba2 teringat dengan arwah ayah sebab perangai kami anak beranak sama je=)Anak ayah katakan..hehe..

Pic kredit to Abc.Net


No comments:

tweet..

Followers