Friday, May 4, 2012

Rahsia Jumaat..

Baru ada kesempatan nak update blog..Ehh dah Jumaat rupanya..maaflah yerr aku sedang mengusahakan satu lagi sumber pendapatan sampingan aku sebab tulah blog ni macam terabai jer..namun aku nak berterima kasih buat pembaca blog ni yang setia juga datang melawat blog aku ni..

google
Orang kata kalau nak dapat banyak mestilah dari sumber yang pelbagai satu sumber saje mana cukup tulah yg sedang aku usahakan...sesambil tu nak mendapat keberkatan Hari Jumaat itu sendiri..aku harap semua ini dipermudahkan oleh-Nya.

Oh yer aku baru terbaca berita mengenai pemergian Bob Kuman semalam.Al-Fatihah buat arwah dan takziah aku ucapkan buat keluarga arwah..Semoga rohnya dicucuri rahmat..Aminn..

Orait semua tak naklah bebel panjang2 jom kita sambung kerjaaaaa...


No comments:

tweet..

Followers