Thursday, April 5, 2012

Roh anak tak tenteram kerana FB!

Aku tak pasti samada sah atau tidak kebenarannya.Aku dapat tahu dari seorang rakan aku mengenai seorang remaja perempuan ini.

Aku agak umur dia dalam awal 20an jugak..Dan biasalah  dia pun ada FB macam kita semua..Namun baru-baru ini dia terlibat  dalam satu kemalangan maut(disahkan melaui rakannya) yang turut meragut nyawa dia sendiri..Aku sure korang mesti nak tengok sangat wajah gadis ni kan..Kita bagi sipi2 jerlah yer..


Dan cerita bermula apabila si ibu bermimpi anaknya merayu-rayu agak sesiapa boleh membantu beliau kerana auratnya terdedah dipandangan umum & rohnya tidak tenteram.Bila aku klik pada FB si gadis yer gambar dia memang sangat mudah untuk di akses oleh sesiapa jugak.

Bila difikir-fikir memang ada kebenarannya jugak.Sehingga sekarang(entry ini ditulis) FB beliau masih belum ditutup..Diharap ada yg membantu si ibu tadi..Aku hanya membantu setakat mana yg aku mampu jer...Al-Fatihah...


No comments:

tweet..

Followers