Monday, April 30, 2012

Kenapa kod iklan Nuffnang tak berfungsi??

Sesambil makan cokelat ni mehlah citer ckit pasal nuffnang.Lama dah rasanya takde cerita Nuffnang dalam blog ni.

Korang dah sedia maklum yang Nuffnang haritu ada buat kod baru utk iklan depa jadi aku nak trylah kut2 ade kelainan.Aku masukkan kat blog yang lagi satu.Dah insert kod iklan hukaloh tak jadi pulak.Jadi aku tukar kod yang lama punya pun tetap tak jadi.Aduh gimana ni??Nasib baik tangan aku tak gatal nak tukar kod dalam blog ni kalau tak haram tak jadik.

Nape yer?Korang ade mengalami masalah yg sama ke?Ke takleh daftar banyak blog??

Ape-ape pun aku tetap happy sebab BE aku capai jugak target walaupun dari tiga dah jadi satu..=P Oklah aku nak setup kedai lu nanti bebel lagi....




No comments:

tweet..

Followers