Wednesday, April 11, 2012

Dakota Rose macam Barbie doll!

Nak tengok real life barbie tak?Kawan aku tanya.Eh ade ke?Ada nama die Dakota Rose.So depa bagilah aku tengok gambar Dakota Rose tu.First impression aku.Eh nampak macam patunglah die ni!

ini patung barbie bukan Dakota Rose tau

Inilah antara gambar Dakota Rose setelah digoogle.Diapun ade blog jugak tau kotakoti.com .Trick makeup Barbie dia ni memang menjadi lebih-lebih lagi part mata die tu..Gambar aku letak dua jer yer kemain teruk line broadband kat cni..



Saya pun nak jadi barbie jugak!!!Pastikan mata awak besar bulat,bulu mata yg panjang lebat,hidung and bibir kecik.Part rambut tu awak takyah ikut tau awak kan barbie pakai tudung =P

Selamat Bercuti semua!

pic kredit to google.


No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers