Saturday, February 18, 2012

Pekerja yang betul2 berani!!!

Ngeri aku tengok dieorang ni buat kerja.Tak semua orang hati kering macam depa ni.Kalau aku dah menggigil dah..Cuba korang tengok gambar kat bawah ni...



Aku paling ngeri gambar ni macam2 dah aku imagine..adoyaiii


Ape2 pun salutelah bro sebab ini semua untuk rezeki yang halal...

Sumber HERE

2 comments:

lia fen said...

gamba tipu jek ni kot..edit. huhu klu la rope ni mmg xtakut mati lah..

delour said...

lia fen
akak pun rasa ade some pic yg depa edit tue...

tweet..

Followers