Thursday, January 19, 2012

Rita Rudaini terima surat tidak masuk akal dari Aidil!!

Kisah rumah tangga mereka ni macam bersambung-sambung jer aku tengok.Mungkin ia didedahkan kepada media maka kita pun tahu isi didalamnya.


Baru2 ni Adil Zafuan dikatakan meninggalkan Rita dan anak2nya selama seminggu tanpa tahu kemana dan tidak memberi apa2 alasan pun kenapa dia berbuat demikian.Kemudian kisah perang Rita dan iparnya di twitter.

Dan baru pagi tadi Rita telah mendapat sepucuk surrat dari peguam Aidil meminta tuntutan yg tidak masuk akal kata Rita.Namun Rita tak dedahkan pulak ape tuntutan tersebut kerana Rita ingin penguamnya meneliti dahulu surat tersebut.

Macam-macam dugaan rumah tangga ni kan..Hope semua diselesaikan dengan cara baik..nak happy ending jer=D

Pic kredit to google.

No comments:

tweet..

Followers