Friday, January 27, 2012

18 for RM6.50!

Rasa tah pape cas kemain mahal.Semalam aku diajak makan malam oleh kwn aku.So aku yg tengah mengidam nak udang tepung tu dapatlah rasa semalam=D

Seperti biasalah kalau kedai tu ade kerang bakar aku orderlah.Lepas beberapa minit gtu kerang aii pun sampai.Sampai2 jer aku terkejut.''Banyak ni jer?''Aku tanya kawan aku.''Eh ckitnya'' kata kawan aku.Korang tau dalam bekas tu ade 18 butir(betul ke ni?) kerang & harganya RM6.50!!!Perghhhhh!!!Kemain mahal kalau kerang dihidang tu besar2 saiz tiram ke takpe jugak ni saiz ibu jari aku belum tentu lepas!Sah aku tak beli lagi kat ctu.

Dan kekewaan aku bertambah bila jagung bakar kegemaran aku ni keras & tidak ada rasa langsung!Mestikah aku berpaling tadahhhhh...

2 comments:

Azuan said...

kedai yang jenis macam ni mmg patut diboikot....

smalam p makan sup perut..tapi buat menyesal je order..huhu

Norasikin said...

kerang sekilo baru dua hengget. Kedut betul towkey tu

tweet..

Followers