Wednesday, December 7, 2011

You promised me heaven then...

Kau marah ke na?Marahlah jugak tapi lebih pada geram.Bila dah geram tu rasa nak ''karate'' dinding jer tapi takleh tangan aku mesti sakit pastu.

Jadi macamana nak atasi rasa geram tu?



1) Manja2 dengan haiwan peliharaan anda.
Betul orang cakap bila dok main dengan pet terus hilang rasa geram.Aku pun mainlah dengan Bubble betullah hilang cikit.

2) Beristighfar
Aku buat ni nak mengelak dari mulut ni haaa jadi celupar walaupun kekadang tu terlepas jugak.**Well im not perfect**

Tengah aku geram , tetiba Allah turunkan hujan ni.Sejukkkk hati aku terus rasa ngantuk.Dengan meluah perasaan aku kat blog ni pun dah boleh rasa hilang ckit beban kat kepala ni sebab aku dah bahagi2 kan kat korang.Hohoho.

Mana hilang saya dah jadi akulah pulak??Bila geram saya jadi aku sayang pun boleh jadi aku...Hahaha. 



No comments:

tweet..

Followers