Friday, December 9, 2011

Terpaksa Unfriend..=(

Ye aku kenal budak tu kenal sedara mara even mak die pun aku kenal.Tapi nak buat macamana aku tak selesa dengan gambar2 yang diuploadnya di Facebook.Hope tak jadi isulah karang ada mulut yang gatal tu kang.>>Bawa pulang iPhone 4S<<

Mula-mula dulu die upload benda yang sama tapi aku masih boleh terima lagi.Sonsang koo faham-fahamlah maksud aku tu.Tapi harini melampau sangatlah so tanpa segan silu terpaksa tekan butang Unfriend.

''Bukan akak tak suka ko dik tapi akak sangat2 tak suka tengok gambar macam gitu''


Aku heran nape setiap kali aku search ''sonsang'' kuar muka mamat kat atas ni.Rupanya nama die Suppapong Sonsang=P 

Pic kredit to designboom

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers