Wednesday, November 23, 2011

Review ''Happy Feet 2''

Tersesak jugak nafas bila tak dapat 'internet connection' selama 3 hari.Sekarang happy ckit walaupun line broadband ini tercungap-cungap saja.Disini saya nak berkongsi review tentang ''Happy Feet 2'' yang sedang ditayangkan sekarang.




 google

Review ini adalah berdasarkan pandangan peribadi saya.

Bagi saya 'movie' ini sangat comel kerana adanya Si Erik!Penguin kecik yang saya rasa nak peluk-peluk saja.Jalan cerita 'movie' ini lebih kepada sifat kekeluargaan dan kasih sayang.Ada juga unsur-unsur kelakar dan sedih yang diterapkan disini.Tiga kali jugaklah tumpah air mata ni.Hahaha.

'Movie' ini lebih menghiburkan bila muzik dan tarian digabungkan sekali.Berderai gelak bila tengok penguin ni menari.Ade juga beberapa karakter baru yang diperkenalkan untuk mewarnai kisah Si Erik.Nak tahu kene pegi tengok yer=P

Saya bagi pandangan secara umum sahaja yer selebihnya anda tonton di pawagam okay.

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers