Tuesday, November 8, 2011

Golden Eggs for IPad & IPhone!!!

Hari panas terik dari pagi tadi tiba-tiba saja hujan lebat di petang hari.Perubahan cuaca begini selalunya menyebabkan ramai yang sakit-sakit termasuk saya sendiri sekarang.Tekak dah rasa tak selasa hidung pun dah mula gatal-gatal.Nasihat saya banyakkan minum air suam ya.

Sehari sebelum Raya Aidiladha haritu saya berkesempatan menonton Shark Night 3D bersama rakan saya.Mulanya saya nak buat review tentang Shark Night 3D tapi saya hold dululah ya.Ada benda lain yang lebih menarik!


Apa yang lebih menarik adalah Puss nak bagi reward kalau kita jumpa his Golden Egg!!Sapa Puss tu??Si kucing oren dalam movie Puss In Boots!!Sekiranya anda dapat menjumpai Golden Eggs tersebut anda berpeluang untuk memenangi IPad,IPhone dan juga movie tickets!! Anda boleh mula mencari Golden Eggs di SINI .

Pic kredit to google

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers