Wednesday, August 10, 2011

SANDBATHING UTK BUBBLE

Semalam sempat ke midvalley jap.Tujuannya nak cari sandbathing Bubble.Aku kan baru je bela hamster ni jadi pengetahuan aku tentang hamster ni kurang ckit.Akak kat petshop tu kata untuk kasi hamster kita bau wangi.



Aha bila aku hidu bau sand tu sedap btullah.Aku pilih bau lavender nyer.Berenang2 Bubble dalam sand tu bila aku hidu bulu die auwww wanginyerrrrrrrrrrrrrrrr.


Elok jer aku letak sand tu sebelah die pegi teraburkan.

''Bubble ko buat gaya ckit aku nak snap ni''

Hah ni gaya Bubble buatkan utk korang


Bubble dh  tido dah tu penat ber''possing''
Hehe

No comments:

tweet..

Followers