Tuesday, July 19, 2011

PESTA FLORA PUTRAJAYA 2011 VERSI GAMBAR BUNGA.

Yg minat bunga,orkid yg warna-warni post ni utk u olls.Gambar ni sepanjang Pesta Flora Putrajaya 2011 last week.''Awak jgn lupa ambek gambo bunga tau mak saya nak tengok''.Post ni banyak gambar sarikata aku ckit jer.  




Tidak ketahuan berape reganyer..

Try bilang berapa kosongnya..aku terngaga..Sold out ko..


Yg merah tu menarik perhatian mataku..




Yg ni aku soka..nampak tak?


 Apekah buah sentol itu?
Rambutan budak sekolah pun adooo..

warna-warni cactus
RM7/pcs

and last sekali harum sundal malam..tiap kali aku denga nama pokok ni aku ter'imagine'' kak pon mengilaiiiii uuu..

1 comment:

NiNaBaNaNa said...

wahh ni mesti snap pakai DSLR ni :D

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers