Saturday, July 30, 2011

HANDBAG HARI LEBARANLAH PULAK...



Ini jagung paling sodappppppp.Tak rugi u beli.Aku dh bertahun2 makan jagung dari Kpg Baru ni,dari harga seketol 2.50 sampailah sekarang 3 henget dah seketol.Kedai bro jagung ni berdepan dengan kedai Nasi lemak antarabangsa kat Kpg Baru tu.Dua ketoi utk aii sorang yerrrr.

Aku draft entry ni kul 2.03am dengan seharum semerbak bau makcik sebelah rumah aku ni masak kari.Tiba2 rasa lapar lak=P Korang nampak tak gambar bag kat bawah ni..cantik kan..ade banyak lagi bag2 yg cantik and tengah on SALE...


Jadi sape2 yg tengah carik bag utk Hari Lebaran tu nilah kesempatan korang bulan puasa karang mesti malas dh nak kuar sane sni kat.Comfirm sesak!Nak dapatkan bag Lebaran korang jenguk TRICKUP jer.Sonangggggggggggggggggg..



No comments:

tweet..

Followers