Thursday, July 14, 2011

BILA TENGOK BOLA LIVE STREAMING..

Citer bola lagik..nak buat gimana dh musim bola..miowww..hahaha.Aku fan Arsenal tapi tak tengok pun kat stadium.Arghh aku pikir banyak kali nak buang duit beli tiket.Takdenyee aku tengok di rumah lagi sedap.Semalam kan takde live di astro jadi buat pertama kalinya aku tgk live streaming kat Arsenal.com.Tengah2 siap sedia ni nak tengok tiba2 Celcom line naik minyak!Panas tul hati aku dah berkali2 ko dulu aku pernah post kes yg sama gak.

Minit ke 60 game baru aku dapat online.Hampeh tullaaa.Tu pun dgn broadband ko paham2 lah ye ke main memanjang buffering jer.


Berkali2lah gini jer..Klu aii pakai unifi no hal ma...berdesup!


 Dah ok dah..result Malaysia 0 Arsenal 4...Waaaaa...Eh2 Liverpool dah sampai Malaysia lor awal pagi tadi kul 4 am katenye...


No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers