Monday, April 4, 2011

YUSOF WILCHA JADI BUAH MULUT!


Korang yg tgk ABPH 2010 tadi mesti tau nape aku tepek muka mamat kat atas ni.Sebab die kelakar okehhh!!!Aku mmg tak tahan gelak klu mamat ni buat kelakor.Aku kenal Yusof Wilcha ni pun dlm filem Zombie Kampung Pisang.Mau aku tak gelak.Tapi aku tak tau sape tah name sebenar die dari tadi aku dok cari.

Adik  aku dh LIKE fb Usop Wilcha fanpage lak.Cepat jekkkkk.Eh2 aku baru tau name die Shy8 la.Ni lak Fb Shy8

3 comments:

budak awam said...

haha dia ni memang klako gila pun..
saya pun suka gak tengok dia ni berlakon..
muka dia tu slamber jew bila buat lawak.. hehe

delour said...

budak awam
kan2 bg sylah klu pelakon ni kelakor mmg senang naik..banyak org suka.

mak adawiyah said...

Usop Wilcha ni mmg lawak..cer citer..cer citer..

tweet..

Followers