Tuesday, April 12, 2011

SAKIT DURIAN

Ok aku tak sihat lagi!Kejap2 nak demam kejap2 batuk selsema,kne ambik vit c lah lepas nih.Klu agak2 teruk sgt baru aku jumpa doc jadi kali ni aku p farmasi jer.Selagi aku leh tahan aku tahan jer dulu.



Dh dua tiga hari juak aku nak ngap durian nih.Kt kawasan umah aku ni banyak org dok jual durian.Teringin jugak tapi mak aku dh sound awal2 klu mkan ubat tu jangan nak mengada2 makan durian.Pantang katanya.Klu dh gtu bunyiknya takut jugak aku nk mkn dulu.Biar kebah dulu demam ni baru kita ngap!!Kehkehkeh.

pengat durian
tempoyak
cucur durian
ahaaaaa durian dh pusing2 kt kepala aku ni
rehat dulu na^_^

No comments:

tweet..

Followers