Monday, April 18, 2011

BAG KAIT

Hujung minggu takde ape yg best sgt pun dga celoteh adik aku pasal hari pengundian jer.lebih2 aku dok rumah jerlah.

Eh aku jumpa balik bag yg aku beli dekat sempatan Indonesia dulu.Barang-barang kat  sempadan banyak yg murah2 mcm kt sempadan Thailand nun.Ah rindu!!Sekarang ni dok layan Tiz Zakiah nyanyi lagu Nur Kasih tak sabar pulak aku nak tengok movienyerr.

No comments:

tweet..

Followers