Tuesday, March 22, 2011

BUAT HATI AKU TERDETIK

Tgah masak,tv aku biar jer bukak,sunyi sgt karang takut aku.Hehe.Ade sorang ustaz tu tgah bercerita dgn kanak2 pasal topik usia.Mula2 aku tak ambik port sgtlah(tgah potong2 bawang).Ustaz tu kata umur kita ni paling kurang pun 60-70 jer.Klu lebih tu kira bonuslah.Yang meninggal sebelum tu lain citer.Bila aku pikir2 usia aku dh tua jugak.Sekarang ni masa makin cepat kan.Macam2 pulak yg berlaku dgn dunia kita sekarang.Korang pun boleh rasa ''waktu'' tu semakin hampir.Semoga kita sentiasa dibawah lindunganNya.

1 comment:

black_mel said...

lawa design blog...kaler cantik..

tweet..

Followers