Monday, January 24, 2011

CUCI MATA DI LAKE GARDEN

Bangun2 jer dh pening kepala tulah penangan tido lewat.Hehehe.Tak puas rasa cuti 2 hari kn.=P


Hari isnin dh kembali.masa utk bekerja semula.
Selamat hari isnin semua.Harap xde Monday blues yer=P


Hujung minggu saya habiskan masa di Lake Garden saje.Buang2 lemak ckit.Hehe.Jumpe jmbatan kayu tu cantek jer klu buat satu kt laman rumah.Agak2 sejam jugaklah saya kt ctu.Jalan2 sambil cuci mata.Yehaaa.


Jumpa lagi bangku yg nak dibuat dilaman rumah.Hahaha.Mari berangan.Bawak gitar sebijik goreng2 lagu pastu upload dlm Youtube.Hah leh masuk gadis impian sunsilk dh tue.Hehe.Plan nak pegi Taman Burung tue tapi dh lewat sgt lagipun hari mcm nak hujan jer.Pusing2 jerlah dan snap beberapa keping gambar.Agak2 dh puas hati jomlah kita balik.Kali ni xde aiskrim,selalu klu saya jalan2 di taman jumpe pakcik jual aiskrim tu laju je nak beli.Hahaha.


Moh kite balik.Bye=p

No comments:

tweet..

Followers