Tuesday, November 16, 2010

LAUK RAYA HAJI KIRA KAW TEAM JER.

Dok memerah otak nak masak ape Raya Haji ni.Senang citer masak rendang je ye tak.Hehehe.Tapi dh plan awal2 nak masak something yg lain dr biasa.Saya dan adik dh pakat2 masak sorang satu lauk.Jadinya blog DTS yg menjadi sumbernye.My mum suka btul nengok resepi2 kat ctu.


Kat cni xde budak2 jadi riuh dgar suara kiteorg jerlah.My mum kadang2 mengasuh budak2 jugak.Tapi kadang2 jer payah nak kuar katanya klu dh jadi pengasuh ni.Yang pic kat atas tu namanya Nana,yg suka ikut adik saya.Mengasuh dia sekejap coz mummy dia ade keje ckit.Saya paling suka dgn budak2 yg perangai ala2 nak tiru org dewasa ni.Hah lagi kuat haku gelak!=P

**Saya gelak kdg2 terlepas jugak sora jantan tu..hahaha.

1 comment:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

huwaaaaaa...tk dapat balik raya! ;(
nways, salam eid-ul-adha to u n family babe!
;)

tweet..

Followers